"Trebuie să recunoaştem că toate jocurile dintre un bărbat şi o femeie, chiar şi cele mai literale sunt implicit sexuale."

Magicianul - John Fowles

sâmbătă, 20 octombrie 2012

The return to innocence.

Aud de foarte multe ori de la oamenii din jurul meu faptul că nu au spus niciodată unei anumite persoane "Te iubesc", chiar dacă o fac din tot sufletul..lucru destul de ciudat. E ca şi cum lumea asta se lasă condusă mereu de frica de abandon. Ok, nu mi se pare în regulă să spui cuvintele unei persoane doar pentru a face gelos/geloasă pe altcineva...e de-a dreptul penibil. Majoritatea oamenilor urăsc telenovelele, dar îşi transformă viaţa într-una.
Nu spun "Te iubesc" oricui, dar când o spun, înseamna că o şi simt. Chiar dacă trăim într-un mediu în care au devenit mai importanţi banii şi alte chestii care umbresc privirea oamenilor şi chiar dacă în ultima vreme mi-am pierdut atâta de tare încrederea în oameni, că m-au rănit - unii intenţionat, alţii neintenţionat - ideea e că am ajuns să sufăr şi să-mi pierd speranţa...dar în adâncul sufletului meu, eu ştiu că încă există persoane frumoase.

And then again, poate sunt iar naivă. Un lucru e cert - întotdeauna voi rămâne copilul inocent pe care EL l-a iubit cândva.

Enigma-The return to innocence.

Niciun comentariu: