"Trebuie să recunoaştem că toate jocurile dintre un bărbat şi o femeie, chiar şi cele mai literale sunt implicit sexuale."

Magicianul - John Fowles

miercuri, 22 aprilie 2009

Get over it :D

Cand ne mai vedem si noi ?
E rau ca vreau sa te vad ?
Nu merit si eu sa`ti faci timp pentru mine ?


Probabil meriti, eu nu judec omul fara rost, cine stie cate meriti tu, baiete . .
Esti frumos, inalt, brunet, ochi negrii, gene lungi si arcuite, te imbraci frumos, stilul meu de baiat s`ar putea zice. .dar probabil esti si tu un punker cu nasul pe sus.
Am spus, nu vreau sa te judec si pana acum ar parea o relatie potrivita pentru inceput si draguta pe urma. Dar detaliile nu sunt vazute din exterior. Vorbesti prea mult si ma obosesti. Sincer, ma obosesti. Din 2 ore petrecute impreuna cat am vorbit eu ? Mai stii ? Da..asa e..abia acum ai putea realiza ca numai tu ai vorbit..ah am mintit..am vorbit si eu 10 minute asa de “umplutura”…

Imi pare rau, nu ne mai vedem.
Imi pare rau, dar e rau ca vrei sa ma vezi..eu nu vreau sa ranesc pe nimeni dar cand nu se poate, nu se poate.
Si da, imi pare rau, dar nu meriti sa imi fac timp pentru tine.
Nu vreau sa crezi ca eu sunt o ingamfata, dar nu imi vad viata alaturi de un baiat cu care nu am ce vorbi..adica..alaturi de un baiat care vorbeste intr`una. .

You know..it was just a movie :) get over it :D

Niciun comentariu: