"Trebuie să recunoaştem că toate jocurile dintre un bărbat şi o femeie, chiar şi cele mai literale sunt implicit sexuale."

Magicianul - John Fowles

miercuri, 22 aprilie 2009

Frumusete naturala :D

Stau in camera mea rece. E dezordine si nu am chef sa strang. O simt rece si respingatoare acum. Doar fumul de tigara o mai “coloreaza”. Sunt trantita pe o canapea destul de confortabila. As putea spune ca e chiar pufoasa. Pe fundal se aude vag o melodie de la Sia. “E chiar talentata tipa asta”, ma gandesc. Dar nu am rabdare acum sa ma chinui sa descifrez ce mesaj ar vrea sa transmita prin melodia asta. Poate altadata, oricum imi e lene sa ma ridic sa ma duc pana la calculator sa dau volumul mai tare. Gandul imi zboara la mii de lucruri intr`o mie de feluri. Ba ma gandesc la vara, la ideea ca ma duc in Spania, ba ma gandesc la majorat, dupa care imi zboara gandul la tot felul de chestii importante pentru mine si lipsite de importanta pentru altii. Privesc tigara, fumul, privesc in gol, pachetul de tigari pe care azi dimineata l`am inceput si mai am doar jumate, privesc pozele care incearca sa faca parte din decorul menit sa inveseleasca odaia. Sunt chiar fericita. Si tocmai azi am aflat ca pe 12 Mai vine VAMA din nou la Cluj. Inca nu pot concepe ca voi avea parte de alte cateva ore in care uit de tot. Pana si de mine. Vama inseamna fericire, visare, iubire, uitare. Inseamna tot ce nu imi poate oferi in momentul de fata niciun baiat. Cred ca un astfel de concert m`ar putea face sa ies si din cea mai adanca depresie posibila.
Probabil ar fi timpul sa ma ridic de aici si sa ma duc sa fac baie. .
…sau as putea sa imi aprind inca o tigare.


[pentru cititorul meu fidel :> - sa ai ce sa faci la munca]

Niciun comentariu: