"Trebuie să recunoaştem că toate jocurile dintre un bărbat şi o femeie, chiar şi cele mai literale sunt implicit sexuale."

Magicianul - John Fowles

marți, 1 iunie 2010

Nu mai am, da-mi tu.

Servind din cupa unei sampanii cu noroi, veselie mare la inmormantarea copiilor mei inveselind cu lacrimile mele prietenii, postesc 365 de zile pe an iar apa de la robinet ingrasa sunt ferit acum si de lumina, cataracta imi descopera drumul noptii in 2 clipe private de libertate privind departe in notpile instelate iar cei din jurul meu sunt radiouri stricate pe frecventa satana fm, intr-un mic orasel intr-un vechi castel, bantuit aparte si parasit de El, sunt porc spinos rostoglindu-ma peste limbile de draci imprejmuit de peretii "de sa nu mai faci" apocalipsa sentimentelor va aduce revelada sunt cruciatul fecioarei din 14 septembrie, nascut in credinta si ridicat din mizerie.

By Malasorte !

4 comentarii:

Anonim spunea...

!!!

Ariadna spunea...

???

Anonim spunea...

ha????

asta-i bluff...
tenis anonim

Ariadna spunea...

:)) It`s all about doru :))