"Trebuie să recunoaştem că toate jocurile dintre un bărbat şi o femeie, chiar şi cele mai literale sunt implicit sexuale."

Magicianul - John Fowles

miercuri, 16 decembrie 2009

Return to innocence.

Este miercuri. Ora 16:30. Ma hotarasc sa fac o baie si dupa numai 10 minute corpul meu zace in cada adapostit de apa mult prea calda. Citesc. Evident nu m-am putut desparti de acea carte minunata si am luat-o cu mine. Simt nevoia de nicotina si strig dupa o tigara "amara". Am impresia continua de cateva zile ca e duminica. Normal, e vacanta de 3 zile si stau doar in pat, lucru care il fac numai duminica. Sentimentul de fericire declansat de zilele acestea de pauza este de neexplicat. Am impresia ca sunt intr-o continua calatorie, cu aceleasi haine care zac pe mine de ceva timp, un pachet de tigari in buzunar, cu el care ma tine de mana si fara telefon.
Magic. Fulgii de zapada se astern pe gecile noastre si frigul nu mai este o problema pentru ca deja ne-am obijnuit sa ne incalzim cu sentimente.
Frumos. Vantul adie prin copaci si ii scutura de omat. Privelistea e minunata si imbratisarea lui ma face sa cred ca fac parte dintr-un film reusit de dragoste. Nu vreau nimic mai mult.
Bizar. Ma uit in ochii lui si imi citeste fericirea. Zambeste. Stie ca e acel EL pe care l-am asteptat si se bucura. Clipeste o data in timp ce ma priveste si parca mi-ar spune ca "totul va fi bine".
Inocent. Ma simt ca un copil si el stie asta. Mereu a spus ca pot sa aduc la suprafata copilul din el. Asta ma face sa am incredere in mine, desigur. Pana la urma nu e chiar asa urata iarna. Fiecare anotimp ne ofera ceva diferit, noi trebuie doar sa ne stim bucura de el. Chiar daca vara va ramane "timpul" meu favorit.
E frumos sa iubesti si sa fii copil in acelasi timp. :)


Enigma - Return to innocence
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: