"Trebuie să recunoaştem că toate jocurile dintre un bărbat şi o femeie, chiar şi cele mai literale sunt implicit sexuale."

Magicianul - John Fowles

duminică, 26 iulie 2009

I.G.M.P.N.F.S.


...mereu asa...
Mi`am pus seara in cap ceva si nu ma las [ e adevarat ca nu se poate stii in care seara am facut asta:))-poate acum, poate mai de mult ]. Niciodata nu o sa ma las. Stiu ca pot. Stiu ca daca imi doresc ceva cu adevarat, intreg Universul conspira la realizarea acelui lucru.
Si veti vedea si voi ca nu e asa de greu sa iubesti.
Si poate o sa ma las si de fumat.
Si candva, o sa fac si bungee jumping. Pentru ca imi doresc. Si, am spus cum sta treaba cu Universul.
Si imi doresc cu adevarat putine lucruri. Si atrag cu mintea si cu sufletul.
Si asta e un post de cacat. Dar nu imi pasa. Important e ca eu il inteleg.
Si poate si voi.
Si o sa am si eu odata si odata "The time of my life" sunt sigura de asta.

Whatever. Oricum I.G.M.P.N.F.S.

Niciun comentariu: