"Trebuie să recunoaştem că toate jocurile dintre un bărbat şi o femeie, chiar şi cele mai literale sunt implicit sexuale."

Magicianul - John Fowles

marți, 14 iulie 2009

Fara titlu.

Esti nou ? Dar fericit esti ? Esti tu ? E totul tau acolo ? E dragoste ? E albastru ? E speranta ? Dar vis, este ? Dorinta ? Acceptare ? Simti dorul ? Totusi, il mai simti ? Mai simti ceva..din vechiul nostru ? E la fel ? Este schimbare ? Un munte de intrebari si totusi niciuna nu are legatura cu acelasi lucru. :) E bine, zic eu. Tu ? Ti`e frica ? Nu. .nu frica. Ti`e groaza ? Nu..nici groaza. Simti emotia ? Da, simti emotia ? Adrenalina ? Multa adrenalina imi trece prin vene si imi face pielea de gaina. Frumos sentiment, ca atunci cand m`ai muscat usor de ureche. Imi simteai nesiguranta ? A fost bine. Mai fumezi ? Ma intreb. .eu cand am inceput sa fumez ? Si, incerc sa imi aduc aminte un moment in care un pachet de 20 de tigari era insuficient. Da, il stiu. Cred ca am si puterea si imaginatia necesara sa mi`l imaginez pe urmatorul. Nimeni nu te poate impiedica sa iti imaginezi chestii. :) Chestii frumoase. Oricum tu ma simti. Mereu m`ai simtit. Intotdeauna va fi asa. Probabil. .

Dincolo de toate aceste marunte lucruri, trebuie sa dau un comunicat de presa, anuntand ca o iubesc pe eliza cu e mic pentru ca tine la estetica. Nu ca ar avea vreo legatura cu ce am scris mai sus.

Have a beautiful holiday, until. . :)

Niciun comentariu: