"Trebuie să recunoaştem că toate jocurile dintre un bărbat şi o femeie, chiar şi cele mai literale sunt implicit sexuale."

Magicianul - John Fowles

marți, 19 mai 2009

Intrebare ciudata .


Astazi mi s-a pus o intrebare destul de ciudata...aveam doua variante de raspuns si nu stiam ce sa raspund...m`am gandit in felul urmator : 1.Ce ar fi corect sa fac si 2.Ce imi doresc sa fac. Am raspuns la intrebare cu varianta numarul doi. Bineinteles ar fi multe chestii implicate si probabil ar fi trebuit sa dau ca raspuns numarul unu. Destul de rau sa fi pus intr`o situatie cu doua bifurcatii atat de urate. In mod normal o fata ar raspunde cum am raspuns eu..adica majoritatea fetelor..dar totul depinde si de cealalta parte. E greu in acest caz. Oricum a fost doar o intrebare si nu cred ca ar trebui sa ma gandesc prea mult la asta. Poate voi spune si intrebarile in curand :)

Niciun comentariu: