"Trebuie să recunoaştem că toate jocurile dintre un bărbat şi o femeie, chiar şi cele mai literale sunt implicit sexuale."

Magicianul - John Fowles

miercuri, 11 martie 2009

cum suntem :)


sunt trista cand noi ne certam .

sunt fericita cand ne intelegem perfect .

daca vorbesti aiurea, imi vine sa te bat .

cand imi spui ca ti`ar placea sa dormi cu mine in pat, imi vine sa fug 7000 de km doar ca sa fiu cu tine .

cand zic "te iubesc", ma crezi si iti creste inima .

cand imi spui "esti frumoasa", te cred si imi creste inima .

cand ai nevoie, as vrea sa te ajut .

cand am chef doar de tine, nu esti .

cand te supar, imi pare rau .

cand ma superi, spun ca te urasc .

cand spun ca te urasc, stiu ca de fapt te iubesc din ce in ce mai mult .

cand fac ceva rau, ma certi .

cand esti tu, sunt si eu :)


Niciun comentariu: